نوشته شده توسط : پاسخدون

جواب دادن به این سوال که آیا داشتن مشاور کنکور ضروری است یا خیر خیلی سخته. خیلی از آدم ها بدون مشاور هم توی کنکور موفق شدند اما چیزی که واضحه اینه که مشاوره کار شما رو راحت تر میکنه و به تلاش های شما جهت میده. خیلی از موسسات کنکور دائما القا می‏کنند که بدون مشاور هرگز نمیشه موفق شد. اما به شما صراحتا میگیم که شما بدون کمک هیچ کسی هم میتونید موفق بشید. نمونه اش هم بعضی از نفرات برتر همه کنکورهای سالهای قبل (سراسری، ارشد، دکترا، وزارت بهداشت، کاردانی و … ) هست که رتبه‏ های تک رقمی آوردند. البته داشتن مشاور فایده های زیادی هم داره که باعث میشه با صرف وقت و انرژی خیلی کمتری به همون نتایج برسید. تو ادامه این مقاله یک سری فواید مشاور رو براتون میگیم:

مشاور خودش راه رو قبلا رفته

 

مسیر کنکور خیلی راه پر فراز و نشیبی هست و برای موفقیت باید به خیلی از نکات ریز و درشت توجه کنید. مشاوران پاسخدون این راه رو قبلا رفتند و همگی جزو رتبه های برتر کنکورهای مختلف رشته خودشون هستند. شما هم اگر بخواهید یک راهی رو انتخاب کنید اول سراغ کسانی که قبلا این راه رو رفتند میرید. این به نظر خیلی منطقی میاد.

مشاور کنکور به شما روحیه میده

 

وقتی شما با یک رتبه برتر کنکور مستقیما حرف میزنید، باعث حس اطمینان و دل گرمی میشه که این جتما یه چیزی میدونه. شما دارید با یه دانشجویی حرف میزنید که مثل شما بوده و الان داره پزشکی دانشگاه تهران یا برق شریف یا … میخونه. میتونه این فرد بهتون انگیزه و روحیه بده و تلاش شما رو هدفمند کنه. شما هم به خودتون میگید که من هم اگر این کارها رو بکنم مثل همین فرد موفق میشم.

مشاوره تحصیلی توسط تیم پاسخدون



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد