بهترین کشور ها برای کار در سال ۲۰۱۸ (قسمت دوم)
نوشته شده توسط : پاسخدون

بهترین کشور ها برای کار در سال ۲۰۱۸ (قسمت دوم)

در قسمت اول این مقاله، با ۵ کشور از بهترین کشور ها برای کار در سال ۲۰۱۸ آشنا شدیم . در این مقاله این کشورها را ادامه میدهیم:

 ۵- نروژ

درآمد متوسط سالانه مهاجران: ۹۷۴۸۶ دلار (حدود ۴۶۷ میلیون تومان)

نروژ یکی از آرام ترین و مرفه ترین کشورهای جهانه. این کشور توی سالهای اخیر از نظر اقتصادی هم خیلی بهتر شده. از بین همه کشورهایی که توی این نظرسنجی حاضرند، بهترین کشور از نظر تعادل بین کار و زندگی، نروژ است. ۸۷% از مهاجران اعلام کردند که بین کار و زندگی اونها تعادل برقرار هست.

۴- امارات متحده عربی

درآمد متوسط سالانه مهاجران: ۱۱۲۸۲۰ دلار (حدود ۵۴۱ میلیون تومان)

از بین کشورهای عربی، امارات بهترین کشور برای کار هست. این کشور مزایای خاص خودش رو داره. مثلا ۵۶% از مهاجران کمک هزینه تامین مسکن میگیرند. همچنین، ۷۵% از مهاجران، بیمه درمانی دارند.

۳- سوئد

درآمد متوسط سالانه مهاجران: ۸۴۸۰۲ دلار (حدود ۴۰۷ میلیون تومان)

سوئد هم مانند سایر کشورهای اروپایی موجود در این لیست، مکان مناسبی برای مهاجرت کاری هست. ۷۱% از مهاجران از محیط کاری خودشون در سوئد راضی هستند. توی این ده کشور برتر، شش کشور اروپایی هستند و در اونها تعادل بین کار و زندگی و امنیت شغلی در اولویت هست.

۲- آلمان

درآمد متوسط سالانه مهاجران: ۹۷۶۹۳ دلار (حدود ۴۶۸ میلیون تومان)

آلمان یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهانه، به خاطر همین، بهترین کشور برای کسب مهارت و تخصص، بدون شک آلمانه. توی این کشور امنیت و ارتقای شغلی هم عالی هست. به طوری که ۷۰% از مهاجران، از امنیت شغلی خودشون احساس رضایت کردند.

۱- سوئیس

درآمد متوسط سالانه مهاجران: ۱۸۸۲۷۵ دلار (حدود ۹۰۳ میلیون تومان)

بالاخره به بهترین کشور جهان از نظر مهاجرت کاری رسیدیم. سوئیس دومین سال متوالی هست که توی رده بندی HSBC، این مقام رو داره. سوئیس برای مهاجران، درآمد خیلی بالا، تعادل بین کار و زندگی و یک محیط کاری عالی رو فراهم میکنه. درآمد سالیانه در این کشور دو برابر متوسط درآمد جهانیه و این خودش شرایط عالی رو نشون میده.

اگر به هر یک از این کشورها برای مهاجرت کاری یا تحصیل علاقه مند شدید. با مشاوران پاسخدون در این زمینه صحبت کنید. ما بی صبرانه منتظر سوالات شما هستیم

بهترین کشور ها برای کار در سال ۲۰۱۸ (قسمت دوم) توسط پاسخدون

 





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: